logo omnis

 

informatyka dla biznesu

ELEKTRONICZNA FAKTURA

Webowe archiwum faktur to nowoczesny, wysokiej klasy system archiwizacji pozwalający zmienić dokument papierowy w jego elektroniczną wersję. Umożliwia archiwizowanie i świadczenie usług udostępniania archiwizowanych dokumentów handlowych innym podmiotom gospodarczym.

 


 Firma Omnis oferuje aktywną archiwizację dokumentów, konserwującą ważność podpisu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami polskiego prawa (podpisywanie dokumentów do ustalenia między Stronami). Dane i obrazy dokumentów przechowywane są przez okres 5 lat. Istnieje możliwość ich usunięcia na żądanie. Szereg zabezpieczeń umożliwia dostęp do dokumentów tylko osobom upoważnionym.

Archiwum to jest w pełni utrzymywane i administrowane przez Omnis Sp. z o.o. - nie są wymagane żadne inwestycje w oprogramowanie i sprzęt serwerowy. Udostępniamy sprzęt, oprogramowanie i infrastrukturę telekomunikacyjną zapewniające naszym klientom niezawodny i ciągły dostęp do ich dokumentów. 

Od strony użytkownika wymagany jest jedynie dostęp do dowolnej stacji roboczej ze standardową przeglądarką internetową i podłączeniem do Internetu. Posiadają oni zdalny dostęp do archiwum przez 24 godziny na dobę (on-line). Uprawnienia użytkowników są weryfikowane poprzez system haseł i certyfikaty niekwalifikowane.

Zalety eArchiwum

  • Modułowa budowa pozwalająca na dostosowanie do potrzeb wystawcy;
  • Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi;
  • Prosta implementacja i intuicyjna obsługa;
  • Zapewnienie natychmiastowego dostępu dla organów kontrolnych do wybranych dokumentów;
  • Możliwość automatycznego wprowadzania danych do systemów odpowiedzialnych za księgowanie;

Korzyści dla Wystawcy

  • Zmniejszenie kosztów dystrybucji i przechowywania faktur oraz zmniejszenie kosztów związanych z drukowaniem, kserowaniem dokumentów nawet o 40%
  • Skrócenie czasu dostarczania faktur;
  • Stopę zwrotu z inwestycji w eArchiwum nawet na poziomie 100% w skali roku
  • Usprawnienie procesów płatności za wystawione dokumenty sprzedaży;
  • Przyśpieszenie rozliczeń pieniężnych w obrocie gospodarczym;

Korzyści dla Odbiorcy

  • Darmowy dostęp;
  • Prostota użytkowania;
  • Zdalny i szybki dostęp do dokumentów;
  • Wyszukiwanie i opisywanie dokumentów;
  • Możliwość automatycznego procesu księgowania;