Na każdym etapie prac nad projektem zapewniamy nasze wsparcie.
Wspieramy przez profesjonalne doradztwo, dbałość o spełnienie wymagań, a także przez stały nadzór po wdrożeniu projektu.
Przepaść „Biznes – IT” dla nas nie istnieje - nasz zespół wdrożeniowy stanowi łącznik pomiędzy Tobą a zespołem developerskim, gwarantując wsparcie merytoryczne w zakresie:
- ogólnego rozpoznania zachodzących w firmie procesów i związanych z nimi potrzeb,
- komunikacji z Twoimi pracownikami odpowiedzialnymi za dany element procesu biznesowego celem uszczegółowienia konkretnych potrzeb,
- przełożenia omówionych potrzeb na szkic założeń i omówienia ich z dostawcą,
- weryfikacji poprawności i użyteczności przygotowanych rozwiązań,
- parametryzacji i przypisaniu użytkownikom właściwych uprawnień,
- dostosowania wydruków, raportów i zestawień,
- przygotowania zestawu danych do migracji i ich weryfikacji w nowym systemie.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że najlepszym źródłem wiedzy o konkretnym procesie są pracownicy związani z tym procesem na co dzień, dlatego wstępną, ogólną analizę pogłębiamy poprzez kontakt z przedstawicielami poszczególnych, kluczowych dla wdrożenia działów firmy. Dążymy przy tym do minimalizowania obciążenia Twoich pracowników zadaniami typowymi dla procesu wdrożenia systemu, takimi jak: tworzenie dokumentów opisujących procesy, uczestniczenie w spotkaniach czy testy. Zadaniem Twojego pracownika jest przekazanie nam wiedzy, my zajmiemy się resztą.