System WMS omnisWMS

System WMS (Warehouse Management System) to system magazynowy najczęściej wykorzystywany w logistyce w celu optymalizacji procesów magazynowych i produkcyjnych.

    System WMS obejmuje swoją funkcjonalnością następujące obszary:
  • zarządzanie obsługą zadań pracowników magazynów
  • przyjęcia towarów powiązane z dwuetapową realizacją zadań
  • wydania towarów powiązane z realizacją zadań dotyczących kompletacji towarów oraz wydruk listu przewozowego
  • przesunięcia magazynowe i międzymagazynowe
  • inwentaryzacja z udziałem czytników kodów kreskowych
  • zarządzanie lokalizacjami, magazynami

Identyfikacja towaru oraz lokalizacji magazynowych jest realizowana za pomocą terminali z czytnikami kodów kreskowych.

Omnis oferuje doświadczenie i kompetencje w projektowaniu podobnych systemów WMS dla Klientów.

omnisDSP

Aplikacja dla branży chemii budowlanej, która pozwala na zarządzanie bazą danych receptur i przeprowadzenie automatycznego procesu dozowania farb i tynków. Współpracuje z większością dostępnych na naszym rynku dozowników. Dane o produktach, wzornikach oraz kolorach pobierane są z bazy dystrybucyjnej lub z bazy własnej tworzonej przez operatora. Aplikacja prowadzi rejestr z historią generowanych receptur, co w znacznym stopniu usprawnia pracę operatorów i stanowi świetne narzędzie analityczne. Dla dozowników wyposażonych w moduł konserwacji może on być obsługiwany przez aplikację. System posiada możliwość dostosowania wyglądu interfejsu (grafika, logotypy) do potrzeb klienta.

Portal Pracowniczy omnisPP

    System omnisPP to uniwersalny portal przeznaczony dla:
  • wszystkich pracowników
  • osób wypełniających funkcje kierownicze
  • działów kadr

Narzędzie udostępniane jest w wersji webowej i może być użytkowane na komputerach oraz na urządzeniach mobilnych. Możliwe jest również zastosowanie czytników kart chipowych.

    Podstawowe funkcje dostępne dla każdego pracownika:
  • proste rejestrowanie czasu pracy – Start/Stop
  • zgłaszanie planowanego trybu pracy (biuro, zdalnie, delegacja, nieobecność)
  • planowanie urlopów i wysyłanie wniosków urlopowych
  • rejestrowanie czasu pracy w konkretnych projektach
    Kierownicy mają możliwość zarządzania planem pracy i kontroli podległych im pracowników:
  • weryfikacja czasu pracy, w tym kontrola lokalizacji geograficznej miejsc zgłoszenia startu i końca pracy
  • kontrola planowych absencji w ciągu całego roku i opiniowanie wniosków urlopowych
  • zarządzanie listą projektów oraz przypisywanie ich konkretnym pracownikom
  • kontrola planowanych trybów pracy w okresie trzech tygodni
    Uprawnione osoby w dziale kadr wspomagane są w obszarach:
  • szybkiego dostępu do pełnej listy pracowników, ich danych osobowych i kontaktowych oraz miejsca w strukturze firmy
  • kontroli czasu pracy pracowników oraz ich urlopów
  • planowania rocznego kalendarza dni wolnych od pracy oraz wydarzeń firmowych

Informacje rejestrowane w systemie dostępne są również w formie zestawień i raportów. Zakres funkcjonalności może być modyfikowany i rozszerzony o indywidualne potrzeby Klienta. OmnisPP może łączyć się z zewnętrznymi systemami informatycznymi. System może być instalowany na zasobach własnych Klienta lub w chmurze zewnętrznej.

System do obsługi konferencji omnisKON

omnisKON to aplikacja wspomagająca organizację i obsługę konferencji. Jest doskonałym narzędziem dla wszystkich firm organizujących konferencje, pikniki i inne wydarzenia dla swoich klientów, partnerów oraz pracowników. Wykorzystywana jest głównie przez dział marketingu i handlowy.

Aplikacja działa w wersji webowej i może być uruchamiana w przeglądarce na komputerze lub urządzeniach mobilnych (telefon, tablet). System może być instalowany na zasobach infrastruktury klienta lub w chmurze zewnętrznej i udostępniany w ramach subskrypcji.

Zakres funkcjonalny może być modyfikowany i rozszerzony o indywidualne potrzeby Klienta, a aplikacja omnisKON może łączyć się z zewnętrznymi systemami informatycznymi Klienta.

    Podstawowe funkcje aplikacji:
  • Dopisanie i obsługa organizowanych konferencji
  • Rejestracja uczestników konferencji wraz z podaniem wszystkich wymaganych danych o uczestniku oraz sposobem finansowania
  • Dwustopniowe zatwierdzanie uczestnictwa w konferencji dla zarejestrowanych osób przez handlowców i kierowników
  • Pełna obsługa handlowców, regionów i przypisanych do nich klientów, możliwość synchronizacji tych danych z zewnętrznym systemem CRM
  • W pełni zautomatyzowana korespondencja z uczestnikami konferencji poprzez pocztę elektroniczną, możliwość redagowania treści e-maila w programach pocztowych
  • Możliwość wysyłania smsów z aplikacji
  • Eksport danych z aplikacji do pliku xls